czwartek, 28 marca 2013

Makijaż oczu

Tegoroczna wiosna potrzebuje najwyraźniej ostrego dopingu i przywołania! Już w przyszłym tygodniu zmiana pór roku, tymczasem zima rozgościła się na dobre! W związku z tym pragnę podzielić się z Wami moim skutecznym sposobem na poprawę humoru w mroźne dni, a jest nim po prostu makijaż.

Ważne jednak by był soczysty i intensywny - pełen energii i zdecydowanie niepasujący do ośnieżonych ulic. Taką właśnie propozycję przygotowałam dla Was tym razem. Makijaż oczu w całości wykonany został jedną paletką - moją ulubioną ze SLEEK'a RESPECT. I tak prawdę powiedziawszy, to kolory z tej paletki, zainspirowały mnie do wykonania tak odważnego makijażu. Dodać jednak muszę, że zawarte w niej cienie są na tyle uniwersalne, że oprócz tak kolorowych makijaży, ze spokojem wykonać można propozycje bardziej stonowane - zarówno na dzień, jak i na wieczór. Ponadto chciałam Was poinformować, że postanowiłam przygotować dla Was serię makijaży wykonanych właśnie przy użyciu jednego zestawu cieni/jednej paletki:) Wiem sama po sobie, że szukanie konkretnych pojedynczych cieni w trakcie malowania się, strasznie pochłania drogocenny czas. Mam zatem nadzieję, że same też wypowiedzieć się, jakie zestawienia chciałybyście zobaczyć "w akcji" :) A wspomnianą serię postanowiłam właśnie rozpocząć od Sleek Respect, ponieważ idealnie nadaje się na powitanie wiosny. Poniższy make up pięknie będzie podkreślać oczy w kolorze brązowym i zielonym, natomiast panie z oczami niebieskimi i szarymi koniecznie muszą wcześniej wypróbować takie zestawienia kolorystyczne. Wykorzystane kolory zaliczyć można do oranży - mamy zarówno jasny pomarańcz, pomarańcz lekko miedziany-metaliczny, kolory brzoskwiniowe, a nawet i bordo i róż, którymi podkreśliłam powiekę dolną. Powieka dolna-linia nad rzęsami - celowo nie została w standardowy sposób przyciemniona kredką czy też eyelinerem w kolorze czarnym, ponieważ chciałam nadać bardziej świeży akcent temu look'owi. Dajcie znać czy propozycja nie jest za odważna dla Was :) No i co sądzicie o takiej serii filmików? http://www.ladymakeup.pl/makijaz/soczysty-makijaz-na-wiosne-sleek-respect/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz