czwartek, 4 kwietnia 2013

Ombre w domu

Recenzja farby L`OREAL OMBRE WILD do włosów ciemnych.

Cześć Kochani!
Przychodzę do Was dzisiaj z obiecaną recenzją farby L`OREAL OMBRE WILD do włosów najciemniejszych, czyli od jasnego do ciemnego brązu. 

Może zacznę od tego, że spokojnie wystarczyłoby mi jedno opakowanie, jednak oczywiście kupiłam dwa bojąc się przy moich długich i dość gęstych włosach, że mi jedno nie wystarczy i musiałam przedobrzyć. Ombre pociągnęłam moim zdaniem za wysoko i miałam robić recenzję dopiero jak je "obniżę" brązową farbą przy okazji farbowania odrostów oraz rozjaśnie same końcówki rozjaśniaczem na blond, ale że na zakupy jadę dopiero w sobotę, a Was bardzo nurtuje efekt, to się poświęcę prezentując moje nie dokończone ombre.

Farbę można dostać w ROSSMANIE za cenę 31,99zł/opakowanie. W środku znajdziecie specjalną szczoteczkę, która pomaga nam zrobić na włosach przejścia, oczywiście profesjonalne rękawiczki i samą farbę, a do tego opakowanie specjalnego szamponu upiększającego kolor.

Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Znając moje włosy wiedziałam, że nie będę mieć platyny, byłam przygotowana na złocistą rudość i jeżeli też masz ciemne włosy, to za pierwszym razem nie licz od razu na piękne blondy (chyba, że masz naturalne nigdy nie farbowane włosy, wtedy owszem będzie blond). Moje włosy po zwykłych rozjaśniaczach wyglądały dramatycznie (nie bez powodu mam je 30cm krótsze...). Suche, zniszczone, zwyczajnie spalone, a do tego kolor bardzo nierównomierny (od platyny do czerni włącznie) - ogólny dramat. Ta farba zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie swoją delikatnością. Nic mnie nie szczypało, nie swędziało, nie robiło się gorąco. Do tego włosy są w identycznym stanie, jak przed położeniem farby ombre - ucierpiały może tylko tyle co po zwykłym farbowaniu i nie więcej, nawet wydają mi się bardziej błyszczące niż były :) I jeszcze jakby tego było mało kolor wyszedł niezwykle równomiernie - co było dla mnie szokiem, bo moje włosy i równomierne rozjaśnianie to było coś nieprawdopodobnego.

Farbę nakłada się bardzo prosto, ma specjalny dozownik, z którego możesz wylewać farbę prosto na włosy, lub na specjalną szczotkę do ombre, którą następnie rozprowadza się farbę na włosach, dla uzyskania lepszego efektu przejścia.

TAK WYGLĄDA OPAKOWANIE FARBY:


MOJE WŁOSY PRZED FARBOWANIEM:


MOJE WŁOSY PO FARBOWANIU:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz